Współczesne przedsiębiorstwa wymagają rozwiązań z zakresu telefonii zapewniających połączenie wszystkich zalet tradycyjnych systemów telekomunikacyjnych oraz korzyści płynących z technologii IP - wszystko w rozsądnym ekonomicznie pakiecie. Centrale Panasonic KX-TDA100D spełnia te wymogi i oferuje najwyższą elastyczność oraz bogactwo funkcji umożliwiających zastosowanie w każdej sytuacji.
GŁÓWNE CECHY
Redukcja kosztów, możliwość korzystania z tradycyjnej telefonii PSTN i zalet technologii IP dzięki czemu połączenia głosowe są niedrogie, wygodne, niezawodne.
Mobilność, bezprzewodowy system DECT, umożliwiający swobodne poruszanie się po firmie i odbieranie połączeń z dowolnego miejsca w firmie. W trakcie pracy poza biurem możliwe jest zintegrowanie telefonów komórkowych jako numerów wewnętrznych firmy i prosty dostęp za pomocą jednego przycisku.
Wbudowane rozwiązania CALL CENTER, wydajna i uprzejma telefoniczna obsługa klienta jest kluczem do powodzenia w biznesie. Panasonic oferuje wiele rozwiązań dla małych i średnich centrów obsługi umożliwiając skuteczną kontrolę i wykorzystanie ograniczonych zasobów kadrowych. Funkcje telefonicznego centrum obsługi są zintegrowane w ramach platformy telekomunikacyjnej, ale można też zastosować opcjonalne rozwiązania CTI innych firm. Poniżej lista głównych funkcji zintegrowanych
- Inteligentne i automatyczne trasowanie połączeń
- Elastyczne trasowanie połączeń do grup dystrybucyjnych
- Trasowanie połączeń uprzywilejowanych tzw. VIP-owskich
- Automat zgłoszeniowy
- Kolejkowanie połączeń z komunikatem o oczekiwaniu
- Funkcja wędrującego numeru wewnętrznego ("Hot Desking")
- Monitorowanie kolejki połączeń przez osobę nadzorującą
- Przekierowanie połączenia w przypadku przepełnienia kolejki
- Logowanie, wylogowywanie i zmiany agentów
|