Home Centrale Platan PBX Libra Serwer
Reklama
Reklama

Licznik

Odsłon : 693495
PDF Drukuj Email

Centrala telefoniczna IP Platan Libra

 

Opis

PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Niezależne jednostki połączone światłowodem zapewniają bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACKlub STD do powieszenia na ścianie.

Libra da Ci więcej swobody, jest jeszcze bardziej przyjazna i przydatna, zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora.

Konfiguracja

PBX Server Libra może składać się z jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub sześciu niezależnych jednostek. Do wyboru są również dwie wersje obudowy - RACK do montażu w szafie teleinformatycznej oraz STD do powieszenia na ścianie. W każdej jednostce jest do dyspozycji 15 uniwersalnych slotów, które łącznie umożliwają podłączenie:

  • do 64 linii miejskich analogowych
  • do 128 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie
  • do 8 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
  • do 720 linii wewnętrznych analogowych
  • do 128 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)
  • do 400 portów VoIP
  • do 16 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)

W celu zwiększenia elastyczności systemu oraz dopasowania go do różnych potrzeb użytkowników wprowadzonych zostało 6 sterowników o różnych parametrach oraz możliwościach.

 

Call Center

  • INFOLINIE - system 20-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji jest 8 Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty.

     

Automatyczna dystrybucja ruchu i Infolinie w PBX Serverze Libra

  • zintegrowana wewnętrzna, 25-kanałowa Poczta Głosowa (możliwość pozostawiania wiadomości nawet przez 25 osób jednocześnie)
  • wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 - NOWOŚĆ!

  • globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów - NOWOŚĆ!
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych - NOWOŚĆ!
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych
  • współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center - NOWOŚĆ!

PZK

Program zarządzania kosztami